جذب زنان
نوشته شده توسط : نیک

قانون جذب زنان

 

قانون جذب برای رسیدن به معشوق

شما نمی‌توانید مرا متقاعد کنید که قانون جذب ساختگی است. من دیده‌ام که این قانون به طور مداوم در زندگی‌ام کار می‌کند و می‌دانم که در زندگی شما هم بصورت مرتب کار می‌کند. شاید این قانون جذب نیست … شاید این چیزی جز اتصال ذهن و بدن است؛ با این حال، هر چه هست در حال حاضر روی زندگی شما تاثیر می‌گذارد و به نظر می‌رسد که قانون جذب نام خوبی برای آن است.
چند بار گفتید: “من می‌دانستم که این اتفاق می‌افتد!” مگر شما روانشناس هستید؟چگونه می‌توانستید بدانید که آنچه انتظار می‌رفت اتفاق می‌افتد؟ (احتمالا شما به روانشناسی اعتقاد دارید اما به قانون جذب خیر.) خنده دار است که چگونه بسیاری از ما به چیزهای خاصی نظیر: معجزه، مداخلات الهی و یا فراطبیعی اعتقاد داریم، اما به چیزی مانند قانون جذب اعتقاد نداریم. ما انتخاب می‌کنیم و آنچه را که به آن اعتقاد داریم انتخاب می‌کنیم تا در واقعیت تجربه‌اش کنیم. من فکر می‌کنم اگر شما در مورد آن بیشتر فکر کنید، خواهید دید که چیزهای مثبت و منفی را در زندگی خود به صورت مداوم جذب کرده‌اید. جالب است بدانید که بسیاری از افراد موفق به قانون جذب اعتقاد دارند.
قانون جذب می‌گوید: آنچه را که بیشتر در مورد آن فکر می‌کنید به زندگی خود جذب می‌کنید و این یعنی با تمرکز بر موارد مثبت و منفی می‌توانید نتایج مثبت و منفی دریافت کنید. قانون جذب در مورد رخ دادن تجربیاتی در زندگی شماست که با باورهایتان هماهنگ است و انتظارات شما از باورهایتان سرچشمه می‌گیرند.

جذب زنان با قانون جذب

آیا شما از قانون جذب برای جذب زنان استفاده می‌کنید؟
من متخصص قانون جذب نیستم اما اطمینان دارم که قانون جذب، کلیدی موثر برای جذب آنچه می‌خواهید (یا نمی‌خواهید) در زندگی خود داشته باشید؛ است. من تاثیر آن را بارها و بارها در زندگی خود و دوستانم و در زندگی هر کس دیگری دیده‌ام و می‌دانم که در زندگی شما نیز وجود دارد. به عنوان مثال، من دیده‌ام که مردم انتظار دارند بیماری آنها بهبود یابد و سپس بهتر شده‌اند. در حقیقت، من این مورد را در خانواده‌ام دیده‌ام. پدرم، به طرز جادویی خود را در بسیاری موارد درمان می‌کند، زیرا اعتقاد دارد که ذهن‌اش به اندازه‌ کافی قوی است و می‌تواند این کار را انجام دهد. جالب توجه است که او به قانون جذب باور ندارد اما معتقد است که ذهن‌‌اش به اندازه‌ی کافی قدرتمند است و می‌تواند در برابر مسائل جدی که در بدنش اتفاق می‌افتد مقابله کند و او را به سلامتی برساند. من دیده‌ام که مردم انتظار دارند بیمار شوند و حدس بزنید چه اتفاقی می‌افتد؟ آنها بیمار می‌شوند!

پس بهتر است در مورد زنان انتظارات خودتان را بشناسید. آیا انتظار دارید در ملاقات با هر زنی که در زندگیتان ظاهر می‌شود شکست بخورید؟ آیا شما انتظار دارید زنان به خاطر ویژگی‌های جسمی و روحی شما بترسند؟ آیا اعتقاد دارید هیچوقت نیمه گمشده‌ی خود را پیدا نخواهید کرد؟ اگر این طور است شما نتایجی که انتظارش را دارید بدست می‌آورید. ممکن است هنگامی که برای اولین بار با یک زن ملاقات می کنید؛ به عنوان مثال، او بخواهد به شما کمک کند تا واقعیت جذاب خود را ببینید. اما در نهایت به خاطر همان انتظاری که در ضمیر ناخودآگاه شما ثبت شده‌ است، خاموش می‌شود و شما را رها می‌کند. چرا؟ چون خود را لایق آن فرد نمی‌دانستید و انتظار شکست را می‌کشیدید.

چگونه می توان انتظار بیشتری از خود و تعاملات خود با زنان داشت؟

1. به توانایی‌ خود در جذب بیشتر اعتماد کنید. با شناختن طرز فکر زنان و اینکه آنها چه می‌خواهند و چه انتظاراتی دارند و چه چیزهایی برای‌ آنها اهمیت دارد؛ به لطف دانش خود می‌توانید در جذب زنان موفق شوید.

2. بصورت متفاوتی با خودتان صحبت کنید. به عنوان مثال، وقتی از شما بپرسم آیا می‌توانید زن دیگری را که می بینید انتخاب کنید، چه می‌گویید؟ اگر بگویید: “نه، چون …”، شما با روش منفی صحبت می‌کنید. شما باید با خودتان متفاوت صحبت کنید، با خودتان واضح حرف بزنید و بگویید: احتمال دارد زن دیگری را که بهتر است، انتخاب کنم. هنگامی که شروع به گفتگو با خودتان می‌کنید، اعتقادات خود را نسبت به خود و موفقیت خود در جذب یک زن تغییر دهید و انتظار تعاملات و نتایج متفاوت را داشته باشید.

در نهایت قانون جذب اینجا به کار می‌افتد. ذهن به کائنات متصل می‌شود و کائنات نتایجی که انتظار دارید را برایتان رقم می‌زند. اگر شما انتظار شکست عاطفی را دارید، در ایجاد یک رابطه‌ی درست؛ بارها و بارها شکست می‌خورید و تجربیات ناموفقی را به زندگی خود جذب می‌کنید. بنابراین، سعی کنید از خود و تعاملات خود انتظار بیشتری داشته باشید تا نتایج بهتری بگیرید.

منبع: گروه تحقیقاتی نیک جذب





:: بازدید از این مطلب : 21
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 22 دی 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: